onsdag 24 november 2010

Utmaning

Oj, blev utmanad av Soffan. Så det är väl bara att köra på.

4 tv-program: Ensam mamma söker, Agenda, Debatt och Ladies på Östermalm. Gott och blandat kan man säga.

4 saker jag gjort idag: Julpyntat, ätit gröt till både frukost och lunch, tagit en kort promenad i det vintervackra omgivningarna, sovit från 21.30 till 07.00 med bara några avbrott. Skönt med 9,5 timme.

4 saker jag längtar efter: att börja jobba, helgens tjejfest, att orka springa en mil, morgondagens knattebio med Ville, Maya, Jennie och Melker.

4 saker på önskelistan: Snygga jobbkläder, utlandsresa med hela familjen Öberg/Berg/Burman, nya löpartights, den fina rosa dunjackan.

4 saker jag hatar: människor som bara ser det negativa i livet, is på bilrutan, vakna barn på natten, att tiden inte räcker till.

Jag utmanar Anna H, Carro, och Annelii (har adressen i den andra datorn, men jag vet ju att du brukar läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar