torsdag 18 november 2010

Redan torsdag, toppen!

Bra kurs i Umeå. Känns bra att börja tänka lite bokföring igen så man får värma upp hjärnan innan det verkligen är dags i januari. Det har blivit mycket jobbfokus i veckan. Kurs och några bra, viktiga samtal. Bra möjligheter och stora utmaningar. Nu känns det bara stimulerande. För några veckor sen hade jag nog mest varit rädd. Vilken skillnad det kan göra hur man tänker och fokuserar. Imorrn har jag första riktiga träffen med min mentor. Känns verkligen bra att ha någon att bolla funderingar med under året som kommer. Känns som att det kommer att hända ganska mycket under det här året.

Imorrn ska barnen vara hos svärmor medan jag tränar och träffar min mentor. Sen skulle det visst bjudas på fredagsmiddag efteråt. Toppen. Då behöver vi inte ordna någon middag imorgon heller.

Dags för kjolfredag snart då!

2 kommentarer:

  1. Det vet du! Och så spännande det låter med allt som händer i ditt liv just nu! You go!

    SvaraRadera
  2. Kjolfredag, ja men varför inte...kjolfredag it is!

    SvaraRadera