torsdag 4 november 2010

Ingen bra dag!

Har varit en jobbig dag idag. Har varit toksugen och hungrig hela dagen. Skulle gett vad som helst för att äta middagen hos mamma och pappa ikväll, eller en macka eller havregrynsgröt eller ett äpple eller en glass eller en kaka eller korv och makaroner eller...ja ni fattar. Har varit riktigt jobbigt och just nu känns det grymt länge tills nästa söndag. Hoppas det blir en bättre dag imorgon så motivationen kommer tillbaka.

Nu när det typ långhelg brukar jag alltid vilja ha middagsfrämmande, ha extra mysigt och äta extra god mat, men hur kul är det att planera middag när man själv inte får äta.

Fast jag har ändå bjudit in fina vänner på söndag. Ska bli jättekul att äntligen träffas. Däremot kan jag inte lova att jag bjuder på god mat, kanske blir rotmos och fläsklägg eller annat äckligt.

Nu ska jag försöka ta nya tag imorrn. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Tur att jag gillar rotmos och fläsklägg... Visste inte att du inte åt just nu, vi kan ju faktiskt bara komma och hälsa på..
    KOm ihåg att jag hejar på dig och då lite extra nu när det lite tyngre. Kram U

    SvaraRadera