söndag 28 november 2010

Första advent

Tjejfest igår hos Jempan med utgång på Challenge sen. Vi hade fantastiskt trevligt och jag kan bara konstatera att jag väldigt lyckligt lottad som har så underbart fina vänner. Leve tjejkvällar!

Idag har vi varit på stan och träffat tomten. När jag frågade Ville igår om han varit så snäll så han skulle få sig ett paket var det med panik i blicken han säger "Nä mamma, men jag ska bli, jag lovar!" Och tydligen hade han varit det, för ett paket fick han.

Veckan som kommer innehåller mycket kuligt. Flera lekdejter, kör, Knuff-träff med tillhörande fest plus lite annat smått och gott bland annat tandläkarbesök för Klara, hon som bara har typ en halv tand. Nödvändigt?

Nu ska jag försöka se hur det gick för Emma i Ensam mamma söker. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar