onsdag 3 november 2010

Jag är kär...

...i min man. Men idag har han fått konkurrens. Blev nämligen blixtförälskad i en ny dunjacka. Jag köpte ju en röd, superfin dunjacka förra året som jag numera inte kan ha, den är alldeles för stor vilket ju är ett angenämt problem, men jag tycker det är väldigt tråkigt då den blev min absoluta favoritjacka.

Fick ett presentkort av Johan för länge sen på Idépoolen. Vi åkte dit idag för att se om vi hittade nåt snyggt...och det gjorde vi. En röd täckjacka, fin och varm och till bra pris. Sen gjorde vi nåt dumt, åkte förbi Sportringen. Oj, vad snygga kläder de hade där. Bland annat MIN jacka. En ny, fin dunjacka. Lika skön som min gamla, men den här var ännu snyggare. Den var nämligen cerise! Riktigt läcker. Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Har börjat med att lägga ut min gamla jacka både på blocket och tradera. Hoppas jag får en bra slant för den, den är ju bara använd typ 2 månader. Om jag får den såld köper jag absolut dunjackan, om inte får vi se.

Tomten, om du ser den här så vet du vad jag önskar mig i julklapp *blink blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar