söndag 17 oktober 2010

Muskler efterlyses

Hemma i soffan igen efter kvällens gympapass. Kan återigen konstatera att jag har inte många muskler i kroppen. Men förhoppningsvis kommer de väl innan terminen är slut. Hoppas på en starkare och smidigare kropp med bättre kondis nästa år så jag kan nå mitt mål med Tjejmilen 2011. Hoppas förresten, det låter ju som att nån ska komma och ge mig det i present. Men jag har en plan hur det ska gå till, det gäller bara att följa den också.

Blev Humlan idag efter badet. Tyvärr glömde de bort Villes mat (för andra gången i rad) så jag tror inte det blir så många besök dit mer, inte med Ville i alla fall.

Har bara ett barn hemma ikväll. Ville följde nämligen hem för en lekstund med kusin Maya till mormor. Han ringde sen och sa att vi inte behövde hämta han för han hade tänkt sova där i fyra nätter!!! Det är jättekul att han trivs så bra och det värmer i hjärtat, men jag saknar han lite här hemma. Jag ska iväg på Knuff tisdag och onsdag så barnen skulle sova där måndag-onsdag, men nu blev det alltså en natt extra för Ville. Jaja, vi har passat på att vila middag lite extra idag och gett Klara lite mer uppmärksamhet än vanligt. Alltid nåt.

1 kommentar:

  1. Ajdå, de behöver verkligen se över sin organisation...
    Åker gärna och badar någon mer gång med er.
    Kram u

    SvaraRadera