måndag 25 oktober 2010

Jul, jul, strålande jul!

Snart jul...eller kanske inte, men idag har vi i alla fall börjat med julsånger på kören. Riktigt kul och det kan nog infinna sig lite julkänsla i år igen.

Dagen började på öppen förskola på kyrkan. Riktigt, riktigt mysigt. Kommer att sakna det när jag börjar jobba, bra stund för både vuxna och barn. När vi kom hem fixade jag och Ville en Halloweenlykta av en pumpa. Bild kanske kommer sen. Blev helt okej, Ville blev då nöjd i alla fall och det är väl det som räknas.

Nu blir det strax sängen. Förhoppningsvis blir den här natten bättre än inatt då klarade var som en liten propeller och vaken halva natten. Som tur var steg Ville upp själv och såg tv (när vet jag inte) så vi fick sova en stund på morgonen i alla fall. Ny vecka med aktiviteter varje dag. Väldigt trevligt och ju mer man har att göra desto fortare går ju tiden fram till januari då jag börjar jobba. Det ser jag verkligen fram emot just nu om än jag kommer att sakna att vara med barnen hela dagarna.

1 kommentar:

  1. Lyktan blev ju superläcker, man kanske skulle prova sig på en sån någon dag!

    SvaraRadera