tisdag 26 oktober 2010

Jag gjorde det!

Idag har jag övervunnit en av mina största "jag-kan-inte". Nämligen löpbandet på gymmet. Jag har varit på Korpen och fått mig ett nytt träningsprogram så jag kan fara dit och träna vettigt när det passar mig. Kändes riktigt kul och det gick riktigt bra på löpbandet. Jag hade faktiskt orkat mer än vad jag skulle enligt programmet, men jag ska verkligen försöka att ta det lugnt med löpningen så här i början så jag inte får en massa skador. Det är ju faktiskt bättre att jag kan träna hela tiden. Nu känns det stora träningsmålet "Tjejmilen 2011" faktiskt ganska nåbart vilket känns fantastiskt.

På eftermiddagen har jag hjälpt mamma att baka 140 bullar, så efter paltmiddagen som serveras snart så kanske man får smaka en ljummen bulle med lite kall mjölk.

Nu vill visst Ville ha datorn. Det var visst nåt spel som skulle spelas. När jag sa att han fick vänta tills jag var färdig sa han: " Men mamma, ska jag slösa bort hela mitt liv på att vänta eller?"

Så det är väl bäst att han får datorn nu. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Bullar med mjölk, det måste ju vara bland det bästa som finns, kanske man ska göra sin första egna bullsats någon gång här framöver?!

    Grymt kul med ett eget träningsprogram, till våren ska vi minsann träna tillsammans mot Tjejmilen, wiihoo!

    Frågade Melker om han vill skicka en hälsning till dig..."Åtta" var han svar...! Kram från oss

    SvaraRadera