lördag 23 oktober 2010

Helgen snart över!

Hade ett väldigt bra möte med chefen i fredags inför min jobbstart som närmar sig med stormsteg. Kul att bli uppdaterad om vad som händer och vad som är på gång. Det är nu bara drygt två månader kvar tills jag börjar och jag längtar verkligen. Många nya utmaningar att ta sig an, men tack vare Knuffdagarna i veckan känns det verkligen som att jag kommer att klara av det.

Gjorde lite ärenden på stan efteråt. Skönt att bara strosa runt lite. Hann vara några timmar med barnen innan det var dags för kickoff med Amatörkören. Vi var på Nodo och åt trerätters. Allt för 135 kr, väldigt prisvärt. Trevligt häng sen hos Ingan.

Imorse åkte vi före kl 10. Hade egentligen bara tänkt att fara och bada, men vi kom inte hem förrän 12 timmar senare. Eftersom Luleå spelade mot Skellefteå stannade vi i Öjebyn och såg matchen där. Mysig dag med mamma då pappa var iväg och såg matchen live.

Imorrn blir det styckning av älg för Jojje, vad jag och barnen hittar på vet jag inte än. Nu blir det sängen. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar