tisdag 5 oktober 2010

Fullmatad dag

Har äntligen satt mig i soffan efter en heldag full med aktiviteter och möten. Idag har varit stora jobba-med-mig-själv-dagen och jag är helt slut i huvudet. Jag har bland annat träffat min blivande mentor, varit på hälsoundersökning och varit på upptaktsmöte med XV. Jag har jobbat väldigt mycket med mig själv senaste tiden, jag funderar mycket och försöker ständigt bli en bättre människa som mår bra med mig själv osv. Det har hänt mycket i mitt liv senaste tiden och mer kommer det att bli. Det känns jättebra med min nya mentor och jag hoppas hon kan hjälpa mig att göra många rätta val.

Efter dagens mangling passar det bra med en dag där man inte behöver tänka överhuvudtaget. Imorgon är det nämligen dags för höststädning av nedervåningen. Pappa kommer och hjälper mig med köket och vardagsrummet. Ni som undrar hur det gick med städningen i söndags. Jotack, det gick bra. Men jag fick avsluta med hjälp av mamma istället. Johan åkte nämligen iväg på jakt istället. Så kan det gå!

1 kommentar:

  1. Skönt med en bra dag! Fortsatt lycka till med städningen!

    SvaraRadera