söndag 15 augusti 2010

Möhippa

Sitter i soffan, trött men väldigt, väldigt glad. Igår hade det blivit dags för min möhippa, något jag sett fram emot med spänning och förväntan. Jag började dagen med en prommis med Sara och när vi kom tillbaka satt hela tjejgänget utklädda på altanen med värsta frukosten uppdukad. Blev ordentligt överraskad. Fick dressa om till samma läckra slalomdräkt som Johan hade förra helgen på sin svensexa. Not so hot! Har inga bilder från dagen, men nån bild finns här.



Sen bar det iväg mot en plats som visade sig vara en inspelningsstudio. Fick sjunga in två låtar: Alice Coopers Posion och The greatest love of all med Whitney Houston. Klockrena låtval av flera anledningar, båda har en speciell plats i mitt lilla musikhjärta. Fick lite ont i magen och rejäl prestationsångest, men det var ändå riktigt, riktigt roligt. Kul att höra resultatet i alla fall..och tur att han var duktig på att mixa.

Vidare sen till Södra hamn där det var en stor lunchbuffé uppdukad på flera picknickfiltar. Vi hade en femkamp där. Carro vann i imponerande stil. Fick åka kickboard till Nelab där vi surrade, bastade, drack drinkar och hade väldigt, väldigt trevligt.

Jempan hade knåpat ihop en tipsrunda om hur väl man kände mig och med tanke på att Carro är en av mina nyaste vänner var det lite otippat att hon vann även denna tävling. Hon vann till och med över mig själv =)

Kvällen innehöll mycket nostalgi, skratt och minnen. Tack fina, fina vänner för att ni var med och gjorde dagen till en fantastisk dag. Jag är er evigt tacksam. Tänk att just jag har de finaste vännerna. Puss på er!

1 kommentar: