tisdag 3 augusti 2010

Det rullar på!

Tredje dagen på andra svängen med helfart...och jag längtar tills det är över. Det var jobbigare den här gången. Tycker jag är mer hungrig nu än vad jag var förut. Det beror nog på att förra gången förväntade jag mig att det skulle vara skitjobbigt men blev positivt överraskad över hur bra det gick. Nu förväntade jag mig att det skulle gå ganska lätt men ack så besviken jag blev. Förhoppningsvis går jag in i den fantastiska ketonfasen imorrn och då kanske hungerskänslorna försvinner. Hoppas, hoppas.

Altanbygget går strålande. Johan och pappa har börjat med bron idag och byggt igen ner mot gräsmattan. Vi har invigt den idag och ätit både lunch, fika och middag ute. Känns verkligen som att den kommer att bli nya favvostället.

Nu ska jag gå och ta upp Ville och Maya ur badet. Vi har sovfrämmande inatt och det ska bli så mysigt. Kanske smiter upp när de somnat för att fila lite på bröllopsprogrammet. Puss på er!

Och Anna...det blir absolut vinlotteri på inglasningen nån gång. Bara inte min tur blir mitt i smällkalla vintern så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar