tisdag 24 augusti 2010

Ajajaj

Lite handikapp känner jag mig idag. När jag skulle lämna storebror på dagis small det till i ryggen när jag skulle lyfta in lillasyster i bilen. Har riktigt ont, svårt att sitta, svårt att lyfta, svårt att köra bil och svårt att röra mig överhuvudtaget. Har typ aldrig haft ont i ryggen förut så jag vet inte vad det kan vara. Tänkte först ryggskott, men det känns som att man ska vara sängliggande då (hade iofs varit skönt). Eller så kanske det är någon sorts överansträngning. Gammkroppen är nog inte van lite liv och rörelse. Nu ska jag och Klara försöka ta en lugn prommis till dagis och hämta hem storebror. Han lovade nämligen att hjälpa mig med Klara idag, gulle!

Ikväll blir det surströmming, förskoleråd om 15-timmars och sen provsmakning av bröllopstårta. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar