torsdag 26 augusti 2010

Helg igen. Najs!

Snart bara två veckor kvar och jag försöker bocka av minst ett par saker varje dag från att-göra-listan. Synd bara att det fylls på nya saker hela tiden =)

Har suttit på youtube och kollat lite bröllopsklipp ikväll, mest från Vickan och Daniels bröllop och ja, även den här gången föll det några tårar. Jag blir så rörd när jag ser dem, de såg så himla kära ut och jag hoppas man kan släppa kontrollen på den stora dagen och bara njuta.

Ryggen är lite bättre, har fortfarande ont, men inte riktigt lika ont.

Johan, pappa, Ville och Majsan har varit och fixat till Johans älgtorn inför den stundande jakten. Det verkar ha tagit på krafterna för V var helt slut när han kom hem. Efter mycket tjorv och gråt fick vi tillslut i säng han.

Det blir nog inte så mycket mer spännande än så här. Det mesta kretsar just nu kring att sköta om barnen och däremellan se till att allt är fixat, bokat och planerat för bröllopet. Kontrollmänniska som jag är är jag rädd att missa nåt. Vill försöka göra färdigt så mycket som möjligt den här veckan och nästa. Får se om jag lyckas.

Hade tänkt att lägga in en jättefin bild på Ville från förra året när han och J var upp och fikade i älgtornet, men jag hittar den inte. Våra kort ligger huller om buller i datorn. På Knuff-träffen förra veckan kom vi ju fram till att struktur och organisation är två av mina drivkrafter eller vad man nu ska säga så ni kan ju förstå att det kliar i kroppen när jag ser den där röran. Johan lovade mig ju att när jag klarade mitt viktmål så ska jag få en ny dator och den dagen ska alla våra kort sorteras och läggas upp i nya mappar.

Nu blir det sängen. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar