onsdag 29 december 2010

Utan anmärkning

Tack för synpunkterna. Ett plus till Lisa som tyckte att glasögonpar nr 2 var lika mina nuvarande. Det är nämligen mina nuvarande. Jag lånade bara hem ett par, men tyckte det var kul att jämföra med nåt. Jag skulle verkligen, verkligen vilja köpa nya brillor, men det är mycket pengarna ska räcka till så vi får se hur det blir. Jag har haft mina i tre och ett halvt år så det börjar ju vara dags att byta. Sen hade jag faktiskt fått förändrad syn också, och med tanke på att de är det första jag tar på mig på morgonen och det sista jag tar av mig på kvällen så är ju faktiskt 5000 kr inte så mycket, eller hur?

Ettårskontroll för tjejan idag. Längd, vikt, två sprutor och en läkarundersökning senare skickades hon ut u.a.

Spenderade eftermiddag på LarsSamuel med flera andra tjejer och barn. Very nice. Nu tror jag faktiskt det blir sängen. Skulle sitta fint med många timmars sömn efter natten som var.

Imorgon är det Johans sista jobbdag. Sen ska han vara hemma till 1 augusti. Så imorgon är det alltså min sista dag som föräldraledig. Sen är det ju bara en vanlig helg kvar innan jag börjar jobba igen. Tjihooo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar