onsdag 15 december 2010

Lillördag

Klockan är inte ens tre och det är mörkt redan. Lite trist, men samtidigt ganska mysigt. Här inne har vi i alla fall jättemysigt. Igår kläddes nämligen vår julgran från Blocket. Den blev faktiskt finare på plats än jag trodde. Lite gles kanske, men varför ska allt vara perfekt.

Har varit en sväng på jobbet idag också. Ytterligare en intervju idag. Vi ska anställa ytterligare en på jobbet och jag är med i rekryteringsprocessen. Vi hade tre intervjuer i måndags och alltså en idag. Det är väldigt intressant och lärorikt. Blir spännande att se om vi hittar någon lämplig. Ytterligare två intervjuer på fredag. En sak som slog mig när chefen satt och berättade om företaget, tjänsten och vad vi sökte var att jag tänkte "Här skulle jag verkligen, verkligen vilja jobba. Här skulle jag nog kunna göra riktigt bra ifrån mig". Skönt när jag kom på att jag faktiskt gör det. =)

Nu ska jag iväg på utvecklingssamtal på dagge. Sen ikväll väntar vinlotteri christmas edition i grannbyn. Ska bli fasligt trevligt att träffa alla sköna bruds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar