onsdag 1 december 2010

Lite sjukstuga

Lillan fick alltså feber inatt. Misstänker att det kan vara nån tand på g eftersom hon knappt ville äta frukost heller. Febern är i alla fall borta nu, men hon är lite gnälligare än vanligt. Men det måste hon ju få vara nån gång också.

Igår var det heldag med mys. På eftermiddagen var ju som sagt Annelii och Alfons här. Det skiljer bara nån vecka mellan Klara och Alfons. Galet vad fort tiden har gått. Tänk att de snart fyller ett år. Nyss satt vi ju gravida och pratade förlossning och förvärkar. Ett år går fort och hips vips ska man börja jobba.

Vid middagstid igår kom Jennie och Melle och åt med oss. Trevligt med lite middagssällskap. Vi åkte sen vidare till Bergsviken där det bjöds på glögg och smaskigt julfika. Bra initiativ av U. Kul för barnen att få leka och kul för de vuxna att få surra lite.

I eftermiddag ska jag på Korpen och få ett nytt träningsprogram då mitt gamla blivit lite för lätt. Nu ska jag passa på att sortera lite mer foton medan den lilla sover och innan vi ska hämta den stora på dagis.

Just ja. Har ju fått min nya, fina, cerisa dunjacka. Och jag älskar den. Älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar