onsdag 22 december 2010

Gråt inga tårar...

Har precis sett en fantastisk film - allt för min syster. Den rekommenderas verkligen, men inte om man inte vill gråta, tycker det är läskigt med cancer eller bara vill ha en kul kväll.

Idag har jag fixat det sista inför julhelgen och det stundande ettårskalaset. Var och jobbade en stund och efter det bjöds det på bajskorv (blodkorv) hos mamma och pappa. Barnen stannade och sov där eftersom jag ska iväg och jobba imorgonbitti också. Snart är det dags att börja på heltid och det ska bli så fantastiskt kul. Jag längtar verkligen. Blir ett år med stora utmaningar och jag är helt säker på att det kommer att bli det bästa jobbåret hittills.

Imorgon är det dags för den årliga julfrukosten med Öjebytjejerna. Den här gången håller vi till i Långnäs. Ska iväg och springa innan jag hämtar barnen. Känns skönt att få sig en löprunda innan julhelgen startar. På kvällen väntar uppsittarkväll med inköpta bingolotter i grannbyn. Ännu ett bra sätt att ladda och fylla på med energi. Snart dagen för dopparedagen. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar