måndag 20 december 2010

Ro och frid


Julen -07

95 % av alla julklappar är nu inslagna. Skönt att ha det gjort. Trots att vi inte köper till så många så blir det fort ett gäng paket att slå in ändå.




Idag var vi och åt julbord på Gästgivargatan. Gott var det, men eftersom jag inte är något fan av julmat så var det inte den bästa maten jag ätit. Sällskapet var dock grymt trevligt.




På eftermiddagen åkte hela familjen till dagis där de hade julöppethus. Det bjöds på glögg, lussekatter och pepparkakor. Barnen sålde biljetter till biovisning i lekhallen där det visades filmer som barnen själva både deltog i och filmade. Duktiga barn.




Om det är någon som har lite att göra imorrn på dagen så kan ni höra av er till mig. Har en känsla av att jag kommer att vara ganska så rastlös. Nu blir det sängen!




1 kommentar:

  1. Tror jag kommer ifrån jobbet runt halv tre idag ( började ju kl 6) så jag hör av mig då och ser vart ni är! PUSS

    SvaraRadera