måndag 10 maj 2010

Uppdatering

Vilka härliga dagar det här har varit. Igår var det XV-dag på Korpen med prova-på-pass. Jag gick på spinning och step-up. Riktigt kul med spinning och jag hoppas jag kommer att ta mig iväg på mer pass. Kruxet är bara tiden. Det känns som att jag redan har mycket aktiviteter och att jag prioriterat mig själv mycket, kören, vinlotteriet och XV-träffarna bland annat. Sen har vi ju bröllopsplaneringen som också tar lite tid (det är ju dock inte bara för min skull, men det blir ytterligare tid borta från man och barn). Därför passar det bra nu med långpromenader medan Ville är på dagis, då har man gjort bort det och ingen annan behöver anpassa sig eller vänta på mig.

Lyckades även vinna mig en XV-kokbok igår. Tack Bea för den dragningen! Har redan bläddrat igenom den två varv och det verkar vara riktigt goda recept. Längtar tills jag får provsmaka allt.

Eftermiddagen bjöd på lite pyssel i trädgården och en spontan middagsbjudning av vänner i byn. Johan ville ha lite vuxet sällskap vid middagsbordet. Trevligt var det i alla fall.

Idag har jag hunnit med två promenader. Har även rensat den stora rabatten på baksidan. Under tiden lekte Ville i sandlådan. Han brukar inte leka så bra själv men idag märkte jag knappt av att han var ute. Hur snäll som helst.

Nu väntar klippning och sen ska jag och mitt finfina värdpar fixa bröllopsinbjudningarna. Det var uppdateringen om vad som hänt sen sist. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar