söndag 30 maj 2010

Grattis alla mammor

Är hos min kära mor och firar henne. De andra firar med en grillmiddag, jag ska snart gå och ta min shake. Jag fick just veta att jag inte kommer att bli firad, men att Ville säger att han har saknat mig i helgen får väl räcka som present.

Helgen har var fantastisk, om än jag kom hem betydligt tröttare än när jag åkte. Hade trott att man skulle komma hem utvilad efter en hel helg på hotell, men så här lite var det nog länge sen jag sov. Men det var det alla gånger värt.

Medan jag har varit och roat mig och Johan och svärfar fixat färdigt med grävning inför altanbygge så i veckan börjar visst bygget. Längtar! Har fyndat två jättefina, stora lyktor som jag har tänkt ha på inglasningen i höst. Kommer att bli toppen.

Nu har visst lillan vaknat. Bäst att hämta henne.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar