tisdag 4 maj 2010

Jennie 30 år!

Idag fyller min allra allra allra bästa vän 30 år. Vi har varit med varann sen vi var små, bott närmsta grannar med ett hål i häcken så det gick snabbt att springa över. Det var jag som lärde henne koka potatis, hon som kastade grus på mig när jag cyklade förbi, jag som slog henne i skallen med en krocketklubba när jag förlorade (kunde inte förstå varför våra mammor blev så arga).Vi har spelat fyrhändigt på pianot på flera uppvisningar, alltför ofta haft likadana kläder. Vi har tillbringat alla semestrar ihop sen vi var små. Jag har skickat hem henne med taxi när hon varit för full. Hon är fadder till båda mina barn och det är hon som tar de finaste korten på dem. Hon är mitt allra största stöd i mitt nya friskare liv.



Du är grym, glöm aldrig det! Jag älskar dig. Hoppas du blir firad ordentligt, det är du värd vännen.

1 kommentar:

  1. Jaha, då sitter man här och gråter (oväntat va?). Tack min fina fina fina syster, du är bäst! Puss

    SvaraRadera