onsdag 5 maj 2010

Gillar min babystjärt

Då var ännu en vecka avklarad och förutom söndagens kalas och fredagens middagsbjudning var det här den bästa veckan. Promenaderna går lättare och jag känner mig pigg och glad. Vägningen gav också de resultat jag ville ha, -2.0 kg den här veckan. Totalt är det nu alltså -7.2 kg på tre veckor. Idag gjorde vi första mätningen också och -10 cm runt midjan känns bra.

En annan bra sak med XV som jag inte hade räknat med är att babystjärten är tillbaka. Inte vad avser min egen stjärt, men min hud mår mycket bättre med 4 liter vatten varje dag. Kinderna känns återigen som en babystjärt vilket jag har saknat .

5 kommentarer:

  1. Stort grattis!
    Babyface? Inte illa... :)
    Nu väntar Paris! Kramar

    SvaraRadera
  2. TIO CENTIMETER, WOW! Ses imorgon. Puss

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är, Kram U

    SvaraRadera
  4. åhh vad duktig du är maria!!!!! kram kram och kör hårt!

    SvaraRadera
  5. HEJA MARIA!

    /Kram från Hanna Lu i Solna

    SvaraRadera