onsdag 26 maj 2010

Snart helg!

Riktígt surväder idag och med tanke på att vi inte haft någon värme på ca ett och ett halvt dygn, så känner jag mig lite småfrusen. Regnet hindrade dock inte oss för en prommis imorse. Det är bara att ta på regnkläderna och bege sig ut. Riktigt härligt. Annars gör ju vädret att man kan vara inne med gott samvete och äntligen få lite gjort här inne.

Jordvärmen är nu lagad tack vare superhändige svärfar och Johan. Gick tydligen att lösa ganska smidigt om än det strulade lite igår när pumpen skulle startas om. Skönt att det funkar nu i alla fall.

Har varit och hälsat på en kär vän ikväll och lånat mig lite kläder till helgens festligheter. Kul med lite nya grejer att ta på sig.

Sitter och laddar inför kvällens träning. Ska iväg på Korpen för mitt första riktiga pass sen jag började med XV. Ska bli intressant att se hur kroppen orkar. Nu är det nog dags att göra lite middag till de i familjen som äter. Karln min är slut efter veckans arbete både på jobbet och hemma så det är bäst att jag passar upp han lite.

Just ja, nu har jag kört helfart i 6 veckor av 10, mer än hälften alltså. Börjar vara riktigt sugen på att äta nu, men bara 4 veckor kvar på helfart, sen får man i alla fall börja tugga på nåt. Ingen vägning i veckan. Ska bli spännande att se hur mycket jag gått ner dessa två veckor, men det blir ju först nästa onsdag.

2 kommentarer:

  1. Du är å himla duktig. Kram från Birgit

    SvaraRadera
  2. Jag är så imponerad av dig Maria!
    Du är grym- glöm aldrig det...
    Kram

    SvaraRadera