torsdag 13 maj 2010

Jag vill bort!

Jag är så himla sugen på att åka bort eller hitta på nåt vuxet eller vad man ska säga. Jag har kännt det ett längre tag. Först och främst skulle jag bara vilja ha barnvakt en kväll och få lite egentid med min blivande man, utan nattningar och skrikande barn. Men helgen är uppbokad till andra grejer så i helgen blir det då inte. Och kommande helger är vi nog också upptagna både av nöjesgrejer och mer nyttogrejer. Så tiden finns inte riktigt för vuxentid. Är så himla sugen på en hotellweekend, gärna till Stockholm, men varken kalendern eller plånboken tillåter detta. Får väl hålla ut till hösten då det väntas någon sorts bröllopsresa, får se vad ekonomin tillåter efter att sommarens investeringar är gjorda.



Imorgon skulle det visst regna så då laddar vi för en inne-mysdag med barnen medan Jojje är på jobbet sen middagsfrämmande på kvällen. Men på lördag då jäklar ska det ju bli högsommarvärme då ska vi försöka hitta på nåt kul att göra så vi får vara ute hela dagen. Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin inbjudan, tack för den!!!
    Är också sugen på att åka iväg en sväng, får se om det kan hända här framöver..Kram U

    SvaraRadera
  2. Dörren på Kungsholmsgatan står alltid öppen och inbjudan är stående!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Marie: Det tackar vi för. Skulle verkligen vara superkul. Hoppas att det blir av snart. Kram

    SvaraRadera