onsdag 22 september 2010

Väldigt trevlig dag lider mot sitt slut

Har precis kollat igenom de över 500 bilderna Matilda tog på bröllopet. Så himla kul att ha så mycket fina bilder som man kan kolla igenom och drömma sig tillbaka.



Nöjd tjej!




Ringen på fingret = ännu nöjdare!

Igår var jag hos Carro och lånade mig en jacka tills vi ska till Stockholm. De jag har sen tidigare är lite/mycket stora och jag hade tänkt köpa mig en ny i Stockholm, men det kan ju vara kul att ha nåt på väg dit också. Den garderoben skulle man ju kunna döda för =)

Idag har jag varit och shoppat lite mer kläder. Två klänningor/tunikor och lite leggings. Kul att kunna klä upp sig lite eftersom jag mest hasar omkring i mjukbyxor.


Idag blev vi först bjudna på paltmiddag hos mamma och pappa och sen även på fika hos U och barnen. Väldigt trevligt intiativ. En av mina allra närmaste vänner som vi träffar alldeles för sällan, men nu ska det bli ändring på det, eller hur! Tack snälla du för idag!

3 kommentarer: