tisdag 7 september 2010

Bridezilla här

Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Dagarna fram till bröllopet är intecknade med diverse grejer som behöver fixas. Har åtskilliga listor både i planeringsboken och nu även i mobilen som jag går igenom typ 74 gånger per dag och kollar om vad som ska göras och om jag kan bocka av nåt. Har fått ganska mycket gjort, men det tillkommer ungefär lika mycket hela tiden så listans längd är konstant. Men kontrollmänniska som jag är så känns det skönt när man fått det på papper stort som smått.

Idag har jag varit på andra Knuffträffen. Återigen väldigt intressant och otroligt givande. Idag fick vi fundera kring vision och målbild med livet. Vi skulle fortsätta meningen "Jag vill verkligen..." Vissa ville vara superhjältar eller kunna styra vädret. Jag var lite mer sansad och kom faktiskt på några grejer jag vill med mitt liv som jag inte visste innan. Nu ska jag bara jobba för att det ska bli så. På eftermiddagen diskuterade vi det kommande mentorsskapet som både känns väldigt spännande men även nervöst. Vi ska intervjua tre personer som vi skulle vilja ha som mentorer och sedan välja en av dessa. JAg har en hel lista på namn. Ska ta tag i den nästa vecka. Känns som jag har nog i veckan.

Nu ska jag fortsätta bröllopsplaneringen och sen hoppa i sängs.

2 kommentarer:

  1. Börjar verkligen närma sig den stoora dagen nu, ska bli superkul!

    Ja Anna hade en massa bra idéer till vår övervuxna trädgård, hur bra som helst!

    Intressant att höra om vision och mentorsskap. Kram kram syss

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar ett stort lycka till på lördag! Grattis i förskott, hoppas dagen blir precis som ni tänkt er! Stor kram!

    SvaraRadera