onsdag 1 september 2010

Tillbaka!

Haft problem att komma in här ett par dagar nu, men idag gick det finfint. Sen sist har jag varit hos bästa frissan och gjort provfrisyr inför bröllopet. Hon testade tre olika frisyrer. Svårt att välja. Kul med lite annorlunda frisyr eftersom jag inte kunnat göra så mycket med mitt korta hår, men samtidigt vill jag inte ha det alltför annorlunda. Man vill ju känna sig bekväm också. Hursomhelst så hittade vi en frisyr som känns jättebra. Längtar verkligen tills det är skarpt läge.

Imorgon ska vi till logopeden med Ville. Han pratar ju mycket och med ett väldans ordförråd. Däremot har han borta vissa ljud och bokstäver så många har svårt att förstå vad han säger. Får se om hon kan hjälpa oss/han att knäcka koden. Sen blir det stan med barnen för att göra lite ärenden och därefter är det dags för förhoppningsvis sista besöket hos naprapaten. Det känns mycket bättre i ryggen. Men nu när man inte varit så kry sista veckan märker man hur himla många gånger man lyfter och bär och böjer och bänder.

Imorgonkväll är det äntligen dags för vinlotteri igen efter ett långt sommaruppehåll. Blir väldigt trevligt. Alltid lika kul att träffas.

Jag har åkt på en riktig dunderförkylning. Förhoppningsvis hinner det gå över innan nästa vecka. Därför ska jag gå och lägga mig så jag hinner få min skönhetssömn. Den blir ju lite störd både av nattmatning av lillasyster, toalettbesök av storebror och snytningspauser av mig.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar