onsdag 15 september 2010

Rött eller blått?

Har varit på xtravaganza-träff ikväll. Inspirerande att träffas igen. Jag har inte kunnat vara med de senaste träffarna så det var riktigt kul att träffa tjejerna igen och se hur smala och snygga de blivit. För mig gick vägningen lite bättre än väntat måste jag säga. + 0.4 kg och det är jag nöjd med med tanke på att fokus har varit på helt andra ställen än xtravaganza senaste veckorna. Känns bra att det ändå går hyfsat att hålla vikten trots att man inte är superfokuserad. Men nu är jag det...fokuserad. Nu ska jag ta de sista kilona. Hämtade ut ett träningsschema som jag ska sätta mig och kolla igenom nu för att se vilka pass som passar. Har även varit och hämtat ut gympakort så nu Jennie och Sara har ni er en träningskompis =)

Nu ska jag se utfrågningen av de rödgröna. Gjorde valkompassen på svt.se för någon vecka sedan. Inte helt oväntat fick jag högst på Feministiskt initiativ. Jag känner mig ganska påläst och har sett i princip varenda partiledarutfrågning. Har dock inte bestämt mig än för vad jag ska rösta på. Det får vi se på söndag.

2 kommentarer:

  1. Men du det var duktigt igenhållet med vikten!
    Hoppas att du hittar ett parti som känns som du...

    SvaraRadera
  2. Men så roligt med en till träningskompis. Nu kör vi. Kram

    SvaraRadera