torsdag 9 september 2010

Tjusigt värre!

Sitter och skriver och beundrar samtidigt mina finfina naglar. Jag är ju en sån där nagelbitare och har därför aldrig haft fina naglar, men nu jäklar. Det här nog verkligen nåt jag kan vänja mig med. Sen var det ju verkligen toppenservice. Hon kom hem och fixade naglarna, väldigt praktiskt.

Vi har varit på Mercurgården ikväll och börjat ställa iordning. Alla möbler är nu flyttade så imorgon har vi bara det roliga kvar. Ta dit alla grejer och duka. Många frågar om jag är nervös, men det är jag faktiskt inte. Det kommer säkert på lördag, men än så länge längtar vi bara. Så här med mindre än två dygn kvar så känner jag mig väldigt lugn och jag är glad att jag är en kontrollmänniska eftersom jag har full koll på att vi hinner fixa allt och kanske till och med får lite tid över till mys imorgon.

Nu ska jag fixa det sista med datorn innan bröllopet för imorgonbitti kör vi den till Mercur. Imorgonkväll blir således första kvällen på länge utan dator. Hujadamej, hur ska det gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar