söndag 12 september 2010

Magiskt!!!

Fru Berg. Känns ju fantastiskt bra måste jag säga. Dagen och kvällen var verkligen helt fantastisk. Är så ofantligt glad över alla fina fina vänner och släktingar vi har som kom och ville dela dagen med oss. Värdparet hade gjort ett otroligt jobb med att få kvällen helt perfekt. Precis lagom av allt och sen blev det ju ett jäkla partaj som varade långt in på småtimmarna. Vi är verkligen toppennöjda över att vi fått en oförglömlig dag.

Våran supersnabba och jätteduktiga fotograf har redan redigerat alla bilderna och vi har fått se dem. Superfina bilder. Ska bara kolla att det är okej att lägga ut dem, så ska ni få se lite bilder strax. Tills vidare får ni hålla tillgodo med bilder från vigseln som underbara Jennie tog.

Nu är det dags att sova. Bröllopsnatten bjöd inte på många timmars sömn. Utförligare rapport om dagen och kvällen kommer när hjärnan är lite mer alert. Nu måste den vila sig lite.















2 kommentarer:

  1. Maria Berg! Jag tycker det är smått fantastiskt faktiskt...
    Kvällev var helt underbar, ända från första tårarna i kyrkan till mina stapplande promenad hem sent inatt.
    Love was in the air- yes it was sister! Halleluja!

    Jag och Adam är otroligt tacksamma för att vi fick dela eran stora dag med er trots att det innebar att man fick både en och två skador efter våra innovativa dansmoves. Men vad gör man inte för konsten och för att folk ska få ha något att skratta och prata om :)
    Ge Johan en kram från oss.
    Förresten så glömde vi skriva i boken- eller jag vet inte kanske, kanske inte... Glömmer lätt bort småsaker så här dagen efter bröllop.
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Men tack själv! Det var verkligen superkul att få vara med! Omän jag hade velat fota, men kunde som sagt inte riktigt veta vart jag skulle befinna mig i världen på er dag.

    Ni var så otroligt, otroooligt fina och jag önskar er all lycka i framtiden!

    Kram / Johanna

    SvaraRadera