tisdag 3 maj 2011

Inga stödhjul

Idag är en stor dag. Ville har nämligen lärt sig cykla utan stödhjul. Tänk att man kan vara så himla stolt för en sån grej. Han såg så stor ut där han cyklade hemma på Rotegatan. Han är fortfarande inte superpeppad, men han erkände ändå att det var ganska roligt och att han kände sig duktig.

Halva veckan har gått höll jag på att säga, det är ju bara 2 av 7 dar än så länge. Kalasen är hyfsat förberedda och det som är kvar fixar Johan. Det blev klart att jag slipper Stockholm i veckan och kan därför vara med på Knuffträffen hela dagen och kvällen. Istället åker jag till Göteborg till veckan, en snabbis över dagen.

Jag känner att jag lever och det är ju härligt. Däremot har jag prioriterat bort träningen i veckan och jag tänker inte ha dåligt samvete för det. Ibland måste man välja helt enkelt och den här veckan är nog fulltecknad ändå. Men till veckan är det nya tag. Det är ju för sjutton snart dags för Vårruse. Gaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar