tisdag 30 augusti 2011

Jobb, jobb, jobb...det mesta som snurrar runt just nu!

Jag ligger efter...och det känns som att jag aldrig kommer ikapp. Har jobbat flera kvällar förra veckan, jobbade i helgen. Igår steg jag upp 4.30 och for på kurs i Umeå. Kom hem halv åtta, hann pussa lite på Ville innan läggning. Orkade inte jobba och kände mig slö som bara slökollade på Hollywoodfruarna. Ikväll har jag jobbat framför tv:n och imorrn ska jag jobba över på jobbet. Hoppas att jag hinner ikapp lite i alla fall så jag kan åka till Stockholm på fredag med hyfsat gott samvete.

Hade utvecklingssamtal i fredags. Utveckling var ordet. Kan bli lite trött ibland på att det aldrig kan vara bra som det är, man hinner aldrig riktigt stanna upp och känna att man är bra på det man gör, alltid krav på utveckling, att kliva ut trygghetszonen och utmana sig själv. Men som min kloka vän sa att utmanar du inte dig själv så utvecklas du inte. Det är när kraven är stora och det känns lite tungt, det är då du lär dig nåt och det är då du verkligen utvecklas. Så jag får väl helt enkelt lita på henne då...

2 kommentarer:

  1. Klok vän, kom bara ihåg att du ÄR duktig redan nu. Vi kanske ses i helgen! Kram U

    SvaraRadera
  2. Du är i mina ögon en av de bästa på det du gör! Så det så! Ps. Har du tid för en lunchdejt någon gång nästa vecka?

    SvaraRadera