torsdag 1 september 2011

Nu är det dags...

Väskan är packad och humöret på topp. Imorgon bär det iväg för en tjejhelg med mina finfina vänner. Vi ska fira att de var så duktiga och gjorde vårt bröllop till en fantastisk dag. En bra present tyckte jag. Det var ju ett tag sen, men nu är det äntligen dags. Att Sara ville följa var ju bara en bonus. Tjejmilen, prat utan barn, mat och vin och kanske lite shopping. Kommer att bli toppen, det är jag helt säker på.

Och på jobbet känns det bättre. Jag har jobbat över ganska mycket i veckan, men det har det varit värt för nu känner jag mig hyfsat i fas och det är ju väldigt mycket värt. Nu kanske migränen kommer lite mer sällan här framöver.

Lönesamtal blev det visst idag också och om det får man väl säga som chefen, bara att gilla läget =)

1 kommentar: