onsdag 24 augusti 2011

Visst kan man säga att det snart är helg?

Det händer i mycket här för tillfället. Har tappat sugen lite och lägger energin på annat. Vi kämpar på med dagislämningar. Klara gråter jämt och jag gråter ibland. Har precis suttit och jobbat en stund. Är inbokad varje dag fram till slutet av september och då blir det så här. Inget jag gillar så förhoppningsvis blir det inte så ofta. Oj vad negativt det lät idag då. Vädret har ju varit fint idag, superfint till och med. Tog med mig barnen på en cykeltur, lämnade lite återvinning, köpte en glass och satt ute och pratade. Mysigt! Sen har jag några bra möten i veckan, grymt viktigt för hur hösten ska arta sig.

Började lite sugigt, men det blev bättre på slutet va?

2 kommentarer:

  1. Bara så du vet så är Klara alltid jätteglad när jag lämnar och hämtar Elsa. Hon trivs nog bra trots tårarna :)

    SvaraRadera
  2. Therese Samuelsson24 augusti 2011 kl. 22:17

    Hade ju hoppats på att du skulle vara på inne jobbet idag... Men icket! Håll dig på kontoret människa och inte ute hos kunder ;)

    SvaraRadera