torsdag 7 april 2011

Helg igen!

Det börjar slita på att stiga upp strax efter fem varje morgon Men det är ändå värt det eftersom det gör att jag får vara med de finaste jag har en stund extra varje dag. Men nu är det bara kjolfredag kvar innan en familje/vilohelg väntar. Förhoppningsvis blir det fint väder så vi kan vara ute i friska luften.

Idag blev det uppenbart (igen) att det faktiskt hänt lite grejer i mitt tankesätt. Tidigare har jag känt mycket konkurrens, på jobbet i synnerhet och i livet i allmänhet. Har velat vara bäst, rädd för att någon annan ska vara bättre, rädd för att inte duga och för att inte bli omtyckt. Idag kom jag på mig själv med att vara tacksam och glad över att jag få jobba med himla många duktiga människor. Nu känner jag mig inte hotad på samma sätt utan mest inspirerad och tryggare i mig själv. Skönt!

Nu blir det nog sängen. Blir en bra dag imorrn. Kjolfredag (gör det hela lite roligare), roliga jobb, lunchdate med en toppentjej, sen kanske träning innan helg och fredagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar