söndag 10 april 2011

Härlig helg


Okej, jag erkänner. Jag är nog lite kär...i Danny. Otroligt duktig på att sjunga, dansa, otroligt trevlig med ett enormt tålamod för alla 745 barn som stod och köade och ville få autograf.


Och vi var alltså där. Danny och Eric Saade är Villes stora idoler så det kändes riktigt kul att kunna överraska med ett idolbesök på lördagen. Han var dock helt starstruck. Det var länge sen han var så fåordig. Men han fick i alla fall fram att han röstat på honom i Melodifestivalen. Som ni ser på bilden så ser han nästan lite rädd ut. Maya och Ville hade fått stränga order att hålla koll på mig så jag inte skulle sticka iväg med snyggingen. Vet inte var han fick det ifrån, kan det ha varit för att jag borstade tänderna innan vi åkte in till stan.


Igårkväll kom Lars och Carola hit på middag. Om jag får säga det själv så var det grymt god mat. Vi premiäråt på inglasningen och jag är så fantastiskt glad att vi byggde den. Vi hann ju bara få en försmak av den ifjol då den blev klar i slutet av augusti, men jag är säker på att det kommer att bli många härliga dagar och kvällar på den i år.


Det har varit en lugn och skön helg med mycket familjetid och vännertid. Har faktiskt fått lite vettigt gjort också, eller vad sägs om en löparrunda, putsat fönster, bytt gardiner, renbäddat alla sängar, tvättat alla sängkläder, lagat färdigt bilen och tvättat den. Känner mig nog riktigt nöjd med helgen nu när jag tänker efter. Så nu ska jag försöka ta mig i säng så jag får njuta ett tag av min renbäddade säng innan jag dejtar John Blund

1 kommentar:

  1. Men shit vilken mysig och produktiv helg. Danny, min favvo, han hade jag också velat krama lite på:). Vi kommer och hälsar på er imorgon då! Puss

    SvaraRadera