onsdag 27 januari 2010

Snart helg!

Hej mina vänner!


Idag har varit en sån där dag...helt okej egentligen men jag har varit väldigt less. Det beror kanske på vädret. Blåst och snö har gjort att jag inte varit så sugen på att bege mig ut med barnen så vi har varit inne hela dagen...och då blir man ju lätt rastlös. Som tur är har Ville varit jättesnäll, han är ju världens snällaste min lilla pojke. Fast vi har just haft en ordentlig dust nu vid läggning. Han gör vad han kan för att förhala läggningen. Tidigare har jag varit lite för fjesig och låtit han få tjorva alldeles för mycket och då tog läggningen hur lång tid som helst. Nu har jag blivit lite hårdare och det funkar riktigt bra. Skönt!


Mamma och pappa kom och hälsade på oss och lämnade över två nybakade limpor (fast det var nog mest en ursäkt för att få träffa barnen, men det spelar ingen roll, de var så välkomna, med eller utan limpa).


Efter middagen kom kära, kära Grön-Anders och Kristina och hälsade på. Jag är så himla glad över min stora, fina släkt. Jag är verkligen glad över att bo så nära stor del av familj och släkt...och jag har ju ganska många att vara glad över.


Nu är det ju snart torsdag vilket betyder snart helg. Längtar!



En lite rundare version av Ville, men visst var han söt även då?

1 kommentar: