onsdag 20 januari 2010

Ja, då kör vi då!

Ja, vem trodde att Marran skulle skaffa sig en blogg? Inte jag då! Men här är jag då i alla fall. Jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord, kärlek, lycka, barnen, vardag och fest, sorg och ledsamheter, finfina vänner och kära familjen. Ska försöka att vara duktig på att lägga in bilder då jag själv tycker det är kul med bilder i bloggarna, men foto är inte min starka sida, så vi får väl se hur det går.

Min käraste vän Jempan har haft en kort bloggskola med mig ikväll bara så jag skulle kunna komma igång. Jag ska försöka lära mig mer, fixa layouten osv, men det får bli så småningom när tid finns att fixa med detta.

Ja, det var det första inlägget. Trevlig läsning!

7 kommentarer:

  1. Åhh vad kul! Tack för messet med infon, nu kan jag "hålla koll" på dig :) Hoppas ni har det toppen hela familjen. Hälsa! *Kamar*

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag är inte den flitigaste bloggläsaren men självklart ska jag hålla lite koll på er! Synd att jag missade er på jobbet , hörde att hon var väldigt söt...
    Hoppas ni njuter ordentligt av hemmalivet, det går ju så fort ändå. Ha det så bra!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Ska bli spännande! Lycka till! kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Jejj! Äntligen! =) Som jag har hoppats på att Du skulle falla dit! Kul kul, nu åker du på bloglovin!

    SvaraRadera
  5. Jag tackar också för tipset! :) Kul att du börjat blogga. Jag är härmed en trogen läsare.

    Kram/ Charlotta

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat!! Jag ska genast lägga till dig bland mina favvisar! Känn ingen press dock... :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Härligt att du börjat blogga Marran!
    Nu blir du inte av med mig... Kul att få följa er där hemma! Hoppas lilla Klara och Wille mår förträffligt. Hälsa familjen och på återseende. Varmaste kramarna!

    SvaraRadera