onsdag 12 oktober 2011

Härliga dag!

Vilken härlig dag det här blev. Det började på bästa sätt också. Klara sov i sin egen säng hela natten och vaknade inte förrän halv nio. Det var grymt länge sen hon sov så länge. Ett tag trodde jag nästan att hon hade dött. Tänk så hemskt om jag legat kvar i sängen och njutit av att hon tog sovmorgon och så hade hon egentligen dött...

Nåväl, det hade hon som tur var inte. Efter en lugn morgon fick vi det trevligaste besöket man kan tänka sig. Finaste, bästaste Tjingan och dotter kom hit på lunch. Grymt trevligt, synd bara att hon bor så långt bort.

En lugn eftermiddag och legolek med sonen, middag utan bråk och sen fika på Nodo med trevliga tjejer. Bra dag va. Nu ska jag lägga mig och läsa mig braiga bok och ladda för en produktiv dag på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar