fredag 7 oktober 2011

Utflykt imorrn

Klockan är kvart över tio och jag har varit sugen att gå och lägga mig i två timmar. Är helt slut efter den här veckan. Men det är bara två veckor kvar tills jag ligger på en solstol på Kanarieöarna, visserligen utan de finaste barnen, men tänk så skönt att få sova själv i sängen i en hel vecka. Som jag ska sova...och sen komma hem utvilad och full av energi.

Jag har ju fått uppdraget att hålla en kundutbildning tillsammans med en kollega nästa vecka. Känns superkul och som en lämplig utmaning. Har dock väldigt mycket att göra på jobbet så imorrn tänkte jag passa på att förbereda kursen i bilen på väg till IKEA. Känns som att det kan bli en bra dag =) Ska bara kolla kontosaldot först. Kan ju vara bra att veta hur mycket jag kan handla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar