torsdag 20 oktober 2011

So long, farwell, auf wiedersehn!

Har vinkat av finaste familjen. Ville är på träning och barnen ska sedan vidare till mormor och morfar som hjälper till allt vad de bara kan så jag kan fara på kurs i solen. Vad hade vi gjort utan dem?

Idag har vi tankat barnenergi. Jag och Ville har kramats så det ska räcka ändå tills nästa lördag då jag kommer hem. Hoppas verkligen att det räcker. Är lite nervös över att åka. Sist jag var på utlandskurs var jag gravid, hormonell och grinade hela första dagen. Men jag har laddat länge och hoppas inte det blir så nu. Ska försöka njuta av värme, egentid, sol och bad och tänka att barnen knappt märker att jag är borta. Förberedde mig kanske inte på bästa sätt idag. Satt nämligen och kollade klipp på youtube. Hamnade bland annat på låtar från bröllopen, både vårat eget, Jempans och det kungliga. Sen såg jag några klipp där en pappa som varit borta i kriget i Afghanistan länge kom hem och överraskade sin dotter i skolan. Men då var jag tvungen att sluta.

Nu kommer strax flygtaxin, bäst att göra sig klar!

Puss på er alla jag älskar. Hoppas vi ses fler gånger =)

2 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas också att vi ses igen kära systra mi. Ha det härligt i solen. Kollade in på Villes träning och vinkade till honom. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en härlig vecka! Kram

    SvaraRadera