måndag 10 oktober 2011

Ny vecka...

Besök i Happis i lördags och Ikea leverade som vanligt. Köpte nästan inget onödigt...och inga värmeljus...

Imorgon är det äntligen dags för min kurs. Tror att allt är förberett och hoppas att det kommer att gå vägen. Håll alla tummar ni har. Det skulle vara grymt skönt att få känna att jag gjort ett bra jobb. Men det kommer nog att gå bra, det måste det, det kommer det att göra...

Veckan är som vanligt ganska fulltecknad, men det gillas. Nu blir det sängen så jag är utvilad och fräsch i skallen imorrn. Har jag riktigt tur så kanske jag drömmer om mitt frikort igen...Hade en riktigt trevlig natt inatt...får hoppas på upprepning =)

2 kommentarer:

  1. Som jag skrev tidigare men då det inte funka att kommentera, Jag ville oxå gå på din kurs!!! =) Lycka till ida iaf, men du lär briljera!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, det kommer att gå superbra ska du se! Nu är det dags att ses igen! Kramar syss

    SvaraRadera