tisdag 18 oktober 2011

Jag är fast!

Händelserik dag på jobbet. Mycket funderingar och tankar nu. Men som vi lärt oss av Ernst...livet blir så mycket härligare om man ser möjligheterna och det ska vi göra nu!!

Hamnade framför den nya såpan Pojkvänsakademin eller vad den heter. Härlig kommentar just om flickvännen: Hon är gullig, men inte toksnygg. Ni slår henne med hästlängder (till utvikningsbrudarna som var med på festen). Snabbt man skulle dumpa han!

Måste erkänna en grej. Jag har fastnat i Wordfeud. Jag lovade mig själv att jag inte skulle trilla dit, men nu har jag gjort det ändå. Och jag har inte ens fått min nya iphone än, så jag tjuvlånar Johans telefon...Ska nog inte ladda ner appen när jag får min egen, då kommer jag inte göra annat...

En jobbdag kvar, sen utlandet. Jejj!!

1 kommentar:

  1. Haha, lovade mig själv att aldrig börja, sedan under ett svagt ögonblick började jag ändå. Blev fast på 1 minut. Hade 8 spel i gång och kände lycka, det var verkligen "mitt spel". Jag var en wordfeud-knarkare och inget kunde få mig att sluta! Så gick min smartphone sönder och det jag sörjde mest var inte mobilen utan dom matcher jag hade igång.... Då förstod jag- inget mer wordfeud för mig! Punkt. Så nu är jag "ren" och lever ett "wordfeudfritt" liv, men jag kämpar och tar en dag i taget :).

    SvaraRadera