måndag 3 oktober 2011

Far och flyg!

Ny vecka, nya möjligheter. Åker till Stockholm på kurs tidigt imorgon bitti. Flygtaxin kommer 04.50 så någon sovmorgon blir det inte. Ser dock fram emot kursen, skattekurs II. Antar att det flesta som läser tycker det låter superspännande, not!!!

I fredags hade vi en mycket trevlig släktdag/kväll i Luleå. Jag, fastrar, kusiner, kusinbarn och kusinernas sambosar var först på en kort shoppingrunda på Åhlens. åt en supergod middag på Allstars för att se gå på konsert med Helen Sjöholm. Vi sänkte medelåldern rejält men det bjuder vi på. Hon var helt fantastisk, sveriges bästa sångerska helt klart och jag är glad att jag fick följa. Tack mamma!

Resten av helgen har varit väldigt lugn, har mest varit hemma och pysslat, varit med barnen och myst på. Försökte samla energi. Lite konstigt att jag på söndagkväll kände att jag hade helt slut på energi. Men så kan det vara ibland. Jag behöver nog lite folk runt omkring mig för att samla energi, men lagom är bäst.

Nu blir det att packa färdigt min lilla övernattningsväska och sen ska jag hoppa i säng så man i alla fall får några timmars sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar