tisdag 27 september 2011

Tisdag och det känns som att det snart är helg!

Johan var hemma och vabbade idag igen. Imorrn är det min tur att stanna hemma och pyssla om sjuklingen. Då jag inte behövde lämna på dagis passade jag på att vara på jobbet 6.30! Skulle vara sjukt effektiv och jobba ikapp med de bokslut och övriga uppdrag jag har. Tji fick jag då strömmen gick, var borta alltför länge. När strömmen väl kom tillbaka höll datorn inte på att starta ändå. Sen hade jobbet jag gjort såklart inte sparats så det fick jag göra om. Resten av dagen gick dock riktigt bra så trots en usel start blev det nog riktigt bra ändå.


Idag blev det också klart att jag ska vara med och hålla en utbildning för våra kunder. Enligt chefen var det väääldigt viktiga kunder så det var bäst att leverera =) Och det mina vänner, det är precis vad Marran ska göra. Ska bli jättekul, väldigt nervöst men nyttigt och en bra utmaning och utmaningar har vi ju lärt oss att gilla.

Om ett par veckor ska jag ju själv på kurs på Kanarieöarna. Kollade för ett par veckor sedan att mitt pass (och resten av familjens) inte hade gått ut och det var ett par år kvar på dem. Toppen tyckte jag och la det åt sidan. Som tur var fick jag biljetten i veckan med en extra påminnelse att kolla stavningen på namnet så att det stämde överens med passet och då slog det mig...Mitt pass är ju inte alls aktuellt, jag har ju för sjutton gått och gift mig. Så imorrn åker jag och barnen till Polisen och fixar nya pass till allihopa. Lagom utflykt om nu grabben orkar!


Ville, typ 2 månader

3 kommentarer:

  1. Nä det var ju surt att strömmen gick! Våra datorer som tjorvar så lätt! Kul att du ska få hålla i en kurs! Du kommer att leverera!!! Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Kul med kurs!! Åker familjen med??

    SvaraRadera
  3. Nä du. vi stannar snällt hemma...

    SvaraRadera