söndag 11 september 2011

Ett år sedan



För ett år sedan låg jag inte i soffan i mysbyxor. Då var det klackarna i taket, den bästa dagen och roligaste festen. Johan har överraskat i helgen med blommor, en canvas med foto från bröllopet och i paketet var en cd med låtar från vigseln och festen. Grym present från min romantiska man. Jag är bra på mycket, men inte presenter tydligen för han fick ingenting...Men som Jempan sa, han fick ju mig...


Igår var vi på 1906. Fantastisk mat och sen Jägarna 2. Tyckte filmen var riktigt bra men lite obehagligt att det liknar mordet på Caroline Stenvall lite väl mycket. Osmakligt tycker jag. Något som däremot var riktigt, riktigt bra var ju Mia Skäringers show på SVT igår. Ni som missade den måste kolla på play. Otroligt rolig, tänkvärd och sorglig på samma gång. Jag både skrattade och grät. Klok och modig kvinna och såna gillas.


Ville är i en fantastisk ålder just nu. Är stum av beundran för denna kloka,fina kille. Är oändligt tacksam att jag fick bli hans mamma. Tacksam även att jag fick bli Klaras mamma, men hon testar oss lite mer just nu. Läste i Trotsboken att en tvååring har små konflikter med sina föräldrar var tredje till fjärde minut och större konflikter var fjärde timma...och jag lovar att det är ingen överdrift. Tur att hon är så otroligt söt emellanåt!

1 kommentar:

  1. Ja det var faktiskt riktigt gott om än bilden inte riktigt visade det. Helt klart att ni ska komma till Adolfs både höst och vinter, hur mysigt som helst! Kram

    SvaraRadera