onsdag 28 juli 2010

Tillbaka

Ojojoj...det blev visst en lite längre paus än vad jag hade tänkt mig. Vi har haft fullt upp både med roligheter och jobb så bloggen har helt enkelt inte prioriterats. Ju längre jag har väntat, desto mer har jag ju haft att skriva om och desto motigare har det känts. Här kommer därför en kort uppdatering om vad som har hänt sista veckorna.

- Bilsemester ner till Stockholm. Tillbringade först några nätter hos Johans systers familj i Huddinge och sedan några nätter själva i lägenhet på Söder. Vi hann med mycket shopping (bra Polarn-rea), bad, Gröna Lund, kompisstund och mycket mer.

- Gjorde ett kort stopp hemma för tvätt och packning av husvagn och sedan åkte vi vidare till Lycksele för årets bästa semester. Den årliga Lyckseleresan har vi återigen kunnat konstatera är årets höjdpunkt. Mycket trevligt och riktig semester.

- Sen vi kom hem har vi jobbat ganska mycket med altanbygget. Nu är nästan allt färdigmålat. Det är fortfarande en hel del kvar, men det tar sig.

Nu har vi födelsedagsmiddag för min kära far som fyller 67 år. Sen blir det PDOL med hela högen så barnen får åka lite karuseller. Imorgon blir det de vuxnas tur att inta staden efter den trationella förfesten på Nötön. Det ser vi mycket fram emot!

Det börjar ju närma sig bröllop också och jag sitter uppe halva nätterna och planerar, skriver listor och förbereder. Det går framåt och det är ju tur det för det är ju faktiskt inte så länge kvar.
Nu middag! Vi kanske ses i vimlet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar