torsdag 8 juli 2010

Melle 2 år!!!

Idag har vi varit på kalas och firat finaste Melker som fyller två. Tyvärr blev våra presenter inte så lyckade. En var trasig och den andra hade han redan fått, men men, tur de är lätta att ha och göra med på Barnens Hus vad gäller byten =) Det var riktigt goda tårtor som Jempan hade bakat. Riktigt goda. Däremot märks det att man inte ätit så mycket sötsaker på länge för det var riktigt sött och trots att jag åt betydligt mindre än vad jag gjorde förut på kalas så har jag inte mått fantastiskt ikväll. Var förresten och vägde mig hos mamma idag och vågen visade -0.7 kg och det är jag väldigt nöjd med med bröllopsfest och allt.

Har hunnit med en sväng till tippen idag. Skönt att få bort lite skrot från gården.

Det bästa på hela dagen är nog ändå min kvällsprommis idag. På vägen hem bestämde jag mig för att jogga. Japp, jogga! Tänkte först jogga till nästa lyktstolpe. I vanliga fall hade jag knappt gjort det, men idag joggade jag typ 15 till. Kände mig fantastiskt nöjd när jag kom hem. Är riktigt peppad att komma igång med löpningen. Ska bara köpa mig ett par nya löparskor först, börjar vara riktigt slitna.

4 kommentarer:

  1. Självklart ska du vara nöjd med dig själv både då det gäller din fortsatta viktminskning samt löpningen. Hoppas ni får det bra i S-holm ses sen. Kram U

    SvaraRadera
  2. Grymt bra med joggingen Smarris! Presenterna var ju klockrena, får se vad vi byter grävskopan mot... Kram kram

    SvaraRadera
  3. Bra gjort med joggningen. Själv blev det behövlig städning efter arbetarna:). Ha det riktigt bra i Stockholm! Kram

    SvaraRadera
  4. Woho! You go girl! :)

    SvaraRadera