söndag 4 juli 2010

Herr och Fru Lundkvist

















Vilken dag det var igår! Jättefin vigsel. Brudparet var så ofantligt vackra, klänningen var magisk och de strålade av lycka hela dagen. Jag är verkligen glad för deras skull. De är fantastiska människor båda två som jag unnar all lycka, det är de värda! Det bjöds på en kanonmiddag och en grym fest och idag var det en väldigt trevlig brunch. Tack snälla ni för att vi fick vara med och dela dagen med er!

Kändes som ett litet genrep inför vårt eget bröllop som faktiskt bara är två månader bort. Blev både nervös för hur jag ska klara av vigseln utan att svimma och stressad över alla förberedelser som vi inte ens har börjat med än. Känns som att det är dags att ta tag i en hel del nu. Blev riktigt peppad att dra igång och jag har skickat iväg lite mail ikväll och har så smått startat upp planeringen igen.
Har mått hyfsat bra idag. Har dock varit grymt trött. Senaste gången jag drack alkohol var på min 30-årsfest och fastän jag inte är så gammal så är det ju ett tag sen. Jag väger ju dessutom ca 20 kg mindre än då så det var lite spännande hur det skulle gå igår, men det gick kanoners.
Efter brunchen åkte vi iväg och hämtade barnen. Kul att träffa dem igen. Det är så härligt att träffa barnen efter man varit borta, de skiner upp båda två och man får alltid stora, långa kramar. Mysigt!
Har hunnit måla lite på kvällskvisten så byggarna kan göra färdigt taket imorgon. Ska försöka göra ett litet ryck till innan vi åker till Stockholm till helgen. Men blir det bra väder ska vi ta paus och fara och bada. Gäller att ta vara på vädret! Nu blir det nog sängen. Ha det

1 kommentar:

  1. Tachk fina fina du för så vackra ord! och tack för den grymt fina presenten... vi planerar att göra detta i september mest troligt beroende på noelles operation. åter igen tack! puss c

    SvaraRadera